ស៊ែរបន្ត! នារីម្នាក់មានមេរោគក្នុងក្រពះ ប្រើប្រាស់ថ្នាំប្រភេទនេះស្រាប់តែប្រតិកម្មរបកស្បែកទាំងផ្ទាំងៗ

0
217

ស៊ែរបន្ត! នារីម្នាក់មានមេរោគក្នុងក្រពះ ប្រើប្រាស់ថ្នាំប្រភេទនេះស្រាប់តែប្រតិកម្មរបកស្បែកទាំងផ្ទាំងៗ

យើងប្រាកដជាបានដឹងច្បាស់ហើយ ថ្នាំពេទ្យគឺជាអាវុធមុខពីរប្រសិនលោកអ្នកប្រើប្រាស់វាខុសដោយមិនមានការប្រឹក្សាយោបល់ និងពិគ្រោះជាមួយនឹងគ្រូពេទ្យទេគឺផលវិបាកនឹងធ្លាក់មកលើយើងពុំខាន។ វាជារឿងមួយដែលយើងគួរប្រយ័ត្នគ្រប់ពេលវេលាចំពោះថ្នាំពេទ្យពីព្រោះបើអ្នកបានដឹងពីវានោះអ្នកនឹងដឹងថាជាអាវុធមុខពីរពិតប្រាកដមែន។

ជាក់ស្តែងយោងតាមគណនីហ្វេសបុកឈ្មោះ បងមិច ចិត្តធម៌ បានធ្វើការបង្ហោះរូបភាពពីនារីម្នាក់ដែលខ្លួនរបស់នាងរោលរាល និងគ្របដណ្តបដោយស្បែករលាកពណ៌ស្វាយជាំក្រហមពេញខ្លួនតែម្តងដែលមើលទៅគួរអោយខ្លាចណាស់។ គណនីហ្វេសបុកដដែលបានសរសេររៀបរាប់ថា៖ “#រន្ធត់ចិត្តណាស់ ស្រ្តីម្នាក់ ដែលមានជម្ងឺ មេរោគក្នុងក្រះពះហើយបានប្រើប្រាស់ថ្នាំដែលមានឈ្មោះថា ៖LEXIMARK-500 ហើយក៏ជួបបញ្ហាប្រត្តិកម្មថ្នាំ ដែលធ្វើអោយទូរទាំងដងខ្លួនរបស់គាត់ចេញពងបែកពេញខ្លួនដូចជាមនុស្សត្រូវភ្លើងឆេះអញ្ចឹង ពេលនេះគាត់កំពុងសំរាកនឹងព្យាបាលនៅមន្ទីពេទ្យមិត្តភាពខ្មែរសូវៀត (ហៅពេទ្យរុស្សី) ៕ សូមជួយ ស៊ែរផង មិត្តៗ ”

ទោះជាយ៉ាងណាយើងមិនទាន់ដឹងថា វាជាជំងឺអ្វីពិតប្រាកដនោះដោយដឹងថាជាការប្រតិកម្មថ្នាំប្រភេទខាងលើដោយសារការប្រើប្រាស់មិនត្រឹមត្រូវ និងមិនបានប្រឹក្សាយោបល់ពីគ្រូពេទ្យជំនាញដើម្បីវិនិច្ច័យប្រភេទជំងឺទាំងនោះអោយច្បាស់មុននឹងផ្តល់ថ្នាំអោយទៅអ្នកជំងឺដែលមានប្រតិកម្មជាមួយនឹងថ្នាំប្រភេទខាងលើនេះ៕

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here